
Як скандинавська компанія дівчат-інженерів шукала
Історія про те, що креативний підхід до рекрутингу працює, і деякі компанії успішно застосовують його.
ABB – шведсько-швейцарська компанія, яка спеціалізується на електротехніці, енергетичному машинобудуванні та інформаційних технологій.
Декілька місяців тому ABB оголосила про запуск програми стажування для дівчат-інженерів. Шукати кандидатів компанія вирішила у нестандартний спосіб, з допомогою фотобутки.
Локацією для реалізації проекту обрали ярмарки професій, на які ходять багато студентів. Зазвичай, компанії, які беруть участь в таких ярмарках, ставлять там свій стенд, роздають буклети з інформацією про компанію і всі інші нудні штуки.
Але ABB придумали цікавіший варіант. Спеціально для проекту створили фотобудку, яка визначає стать людини, що знаходиться в середині і розмістили її на ярмарку. Кожен охочий міг зайти в будку і зробити собі фото, а далі вступали в дію “магічні” можливості фотобутки.
Якщо в будці був хлопець, то він фотографувався і забирав 4 своїх фото.

Але, якщо в будці знаходилась дівчина, то вона отримувала 3 фото, а замість четвертої будка друкувала запрошення на жіноче стажування з QR-кодом, який вів на сторінку компанії в Facebook.


Таку кампанію провели у Парижі, Ліоні, Цюриху, Карлсруе та Остраві.
Щоб підсилити ефект, ABB запустила рекламну кампанію в Instagram Stories з декількома типами контенту: історії успіху співробітників, факти про компанію, а також інженерні завдання, відповіді на які з’являлись лише на наступний день і таким чином змушували користувачів повернутися на акаунт ABB.
Кампанія з фотобудкою принесла значні плоди, адже ABB вдалося знайти більш, ніж 67277 кандидатів на стажування. Це ще раз підтверджує, що креативний рекрутинг працює:)
А ось відеозвіт від ABB:
Читайте також:
Як не набриднути: 6 принципів спілкування з кандидатами
Проведення інтерв’ю: поради від Брендана Брауні
4 лайфхаки для рекрутерів

