
20 інструментів для роботи команди
Наш список інструментів для організації роботи команди швидко ознайомить вас з кращими сервісами і допоможе визначитись, які з них використовувати.
Для організації роботи:
Trello
Тrello – це така собі вдосконалена дошка для стікерів. Сам по собі сервіс дуже простий, в ньому зручно ставити завдання працівнику, можна прикріпляти файли як і з комп’ютера, так і з GoogleDrive чи Dropbox, визначати дедлайни.
Asana
Цей інструмент допомагає ставити завдання, групувати їх в спільні проекти, організовано спілкуватися в чаті кожного завдання і прикріпляти файли з Dropbox і Google Drive. Також в Асани є функції календаря, панелі проектів і особистий to do-лист.
Taskworld
Цей інструмент буде корисним в управлінні проектами та відстеженні завдань. Основна перевага цього сервісу – оцінювання. У Taskworld можна відстежувати якість своєї роботи або роботи колег на основі вимірюваних метрик.
GitHub
Це продукт для веб-девелоперів. GitHub призначений для створення софту з віддаленими командами, є можливість коментування коду й управління проектами.
Basecamp
Ще один корисний для управління проектами сервіс. В ньому ви можете організувати свій календар, створювати графіки зустрічей, відслідковувати делеговані завдання та зберігати документи.
Glip
Чудовий інструмент для управління завданнями, загальними календарями та файлами, коментування зображень та групового чату в реальному часі.
Для онлайн-зустрічей:
Ці сервіси майже аналогічні між собою, ви можете обрати будь-який і не пошкодуєте!
Skype
GoToMeeting
Kato
GoogleHangouts
Join.me
Для комунікації команди:
Slack
Slack – це майже віртуальний офіс. Цей сервіс чудово підходить для комунікації в реальному часі і парних або командних обговорень. З ним ви можете організувати чати по темах і інтегрувати свою роботу з Github, Trello, Pingdom та іншими інструментами.
HipChat
Зручний для постійного зв’язку команд за допомогою чатів і щоденного спілкування колег.
Flowdock
Аналог Slack, так само інтегрований з Jira, GitHub, Basecamp, Asana, Assembla, Trello і багатьма іншими.
Sqwiggle
Для неформальних зустрічей або повсякденної комунікації команди. Squiggle не тільки дозволяє бачити всіх на одному екрані, але і робить фото кожні кілька хвилин (гарантуючи вам постійний сміх).
Для організації робочих файлів:
Google Drive
Dropbox
Для управління командою:
GitHub Wiki
Дуже часто компанії використовують GiitHub Wiki для введення нових працівників у курс справ, вони просто вносять в сервіс корисні для новачків ресурси.
Harvest
Простий інструмент для відстеження часу і витрат. З допомогою Harvest ви зможете виставляти інвойси, вони рахуються автоматично на основі годин і витрат проекту. Також сервіс дозволяє відслідковувати витрати, генерувати по них звіти і вносити інформацію з фотографіями квитанцій. Цей інструмент інтегрований у 70+ бізнес-додатків.
iDoneThis
Якщо ви забули над чим працювали вчора, то згадати вам допоможе цей сервіс. Він призначений для фрілансерів та команд і працює дуже просто: розсилає дайджест про те, хто що робив і зробив.