
Як зробити опис вакансії більш привабливим для кандидатів – дослідження Linkedln
В одному зі своїх останніх досліджень LinkedIn показав один і той же опис 450 учасникам і попросив виділити ті частини, які для них корисні, цікаві та які можуть в результаті вплинути на їх рішення відгукнутися на вакансію.
За результатами дослідження була створена ось така теплова карта:

Червоним кольором виділені найбільш важлива для кандидатів інформація.
З цього дослідження можна зробити такі висновки:
- Рекрутерам не треба витрачати дуже багато часу для того, щоб детально розписувати інформацію про компанію. Як показує дослідження, кандидати пропускають цей абзац.
- Кандидати зосереджені на щоденних завданнях, зарплаті та професійних вимогах. Ці області виділені червоним на тепловій карті.
- При формування опису варто додавати блоки з конкретними завданнями, для кандидатами, та цілями, в досягненні яких він може бути корисним.
- Використовуйте тон, який відображає культуру вашої компанії. Тут LinkedIn також провів дослідження і визначив, що неформальний опис вакансії найменше приваблює кандидатів.

