
Чому працівники йдуть? 6 основних причин
Заміна працівника, який звільнився, обходиться компанії в середньому у п’ять окладів. Сюди входять витрати як на найм, так і на адаптацію новачка. А якщо вакансія важка, то сума може виявитися ще вищою. Щоб вберегти компанію від звільнень, варто зрозуміти їх ймовірні причини. Про це сьогодні і поговоримо.
Мало платять і немає бонусів
Зараз кандидати стали частіше звертати увагу на «плюшки», які пропонують компанії. І чим довше людина працює, тим більше бонусів хоче отримувати. Кмітливі працівники розуміють, яку користь вони можуть принести роботодавцеві, і використовують це в своїх інтересах. В ідеалі, компанія повинна гармонійно балансувати між періодичним підвищенням зарплати та наданням бонусів і плюшок за реальні результати.
Немає відчуття стабільності
Це ще один важливий для працівників фактор. Найчастіше, відсутність стабільності помітно відразу. Співробітник отримує сіру зарплату та й ту не вчасно, чує постійні невдоволення колег і керівника, спостерігає, як звільняються інші працівники, і в якийсь момент вирішує, що теж більше не збирається терпіти такі умови.
Відсутність мотивації
Деякі фахівці гаснуть, якщо їм не кидають виклик. Як правило, це люди, які прагнуть до досягнення цілей і легко виходять із зони комфорту, щоб показати результат. Тому між легкими і однотипними завданнями їм обов’язково потрібно давати складніші, які допоможуть розкрити потенціал.
Безкоштовний овертайм
Додаткова робота – підступна штука. Завжди хочеться віддати її найбільш продуктивному і заодно безвідмовному співробітнику. Спершу він буде радий такій довірі, але пізніше усвідомить весь жах ситуації і втече.
Потрібно розрізняти додаткові завдання, які можуть бути корисні для розвитку на конкретній посаді, і постійне передоручення різних тасків одній людині. Якщо хочеться, щоб співробітник брав на себе більше роботи, обговоріть з ним перспективи підвищення винагороди та посади.
Відсутність розвитку
Те, що працівник чудово справляється зі своїми завданнями, не означає, що він не хоче вчитися і рости. Допомагайте їм в цьому. Не обмежуйтеся рамками посад – є ж і більш універсальні soft skills, які теж можна розвивати. У цьому може допомогти, наприклад, спільна робота над проектом іншого департаменту або щось інше.
Конфлікт з колегами
Тут все просто. Нікому не подобається працювати в стані постійного стресу через вічне невдоволення колег чи керівництва. Обов’язково включайтеся в конфлікти, допомагайте сторонам знайти компроміс і не забувайте працювати над корпоративним духом.
Нехай щастить!
Адаптовано на українську.