Як не набриднути: 6 принципів спілкування з кандидатами

Раніше ми писали що варто врахувати під час написання листа технічному кандидату. А в цьому матеріалі хочемо поговорити про те, з якою силою варто чи не варто “насідати” на кандидата, як зрозуміти, скільки повідомлень в день писати і як часто.

Обсяг

Існують так  поняття як фактичний об’єм і “воспринимаемый объем” (українською ця фраза трохи не гарно звучить). Фактичний об’єм – це та кількість листів, яку ви надсилаєте, а “воспринимаемый” – це та кількість, яка людям здається, що ви надсилаєте.

Intercom розробили фреймворк, щоб проілюструвати 5 ключових факторів, з яких складається ось цей “воспринимаемый объем”: просто обсяг тексту, частота відправки листів, час відправлення, поведінка, релевантність посилу.

Все, що треба – знайти баланс між цими п’ятьма факторами і тоді ви зможете контактувати з кандидатами стільки, скільки вашій душі буде завгодно.

Частота

Тут варто розуміти, що надсилати 4 листи на місяць – цілком нормально. Це звичайна частота спілкування, до якого кандидати звикли і яке вони готові відстежувати. Але 4 листи за 2 дні – це забагато.

Якщо ви відправляєте і заплановані, і автоматизовані листи, ви повинні бути обережними, балансуючи з частотою, тому що ви досить швидко можете набриднути своїми листами. Найкращий спосіб – подумати скільки листів ви б хотіли отримувати щомісяця, якби були на місці кандидата. І все:)

Персоналізація

Які вони, ваші листи? Однакові для всіх, чи ви досліджуєте кандидатів окремо? Попрацюйте над цим. Масова розсилка – це зручно, але не надто дієво. В наш час люди люблять персональний підхід і на персоналізовані повідомлення відповідають частіше. І ми не тільки про ім’я

Час

Цей пункт тісно пов’язаний з поведінкою кандидата. Відправляти повідомлення про вакансію, якою кандидат цікавився вчора ефективніше, ніж написати йому через місяць, коли він вже забув, що колись спілкувався з вами.

В цьому питанні дуже важлива автоматизація. Потрібно максимально добре налаштувати всі процеси, щоб супершвидко надавати відповіді кандидатам.

Релевантність

Тут все просто. Не варто запрошувати сейлс-менеджерів на захід для інженерів-хіміків, наприклад. Кандидати повинні відчувати ніби кожне повідомлення, яке вони отримали, було написано спеціально для них. Краще взагалі нічого не пишіть, аніж надсилайте нерелевантні повідомлення.

Актуальність

Фактична кількість повідомлень, яку ви повинні розсилати кандидатам, залежить від вашого бізнесу і типу кандидата, з яким ви зв’язуєтеся. Наприклад, якщо представники певної професії дуже обережно ставляться до рекрутерів, то  ймовірно, варто відправляти менше електронних листів саме таким кандидатам, ніж іншим сегментам вашої бази даних.

Кожен лист, який ви надсилаєте, повинен мати ціль. Це може бути лист для кандидатів, яких потрібно “підігріти” або для тих, які вже відгукувалися в минулому. Тобто у вас має бути вироблена стратегія розсилки листів, щоб все це не було “кашою”.

Успіхів!

 

Tools

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply

Як не набриднути: 6 принципів спілкування з кандидатами

Раніше ми писали що варто врахувати під час написання листа технічному кандидату. А в цьому матеріалі хочемо поговорити про те, з якою силою варто чи не варто “насідати” на кандидата, як зрозуміти, скільки повідомлень в день писати і як часто.

Обсяг

Існують так  поняття як фактичний об’єм і відчуваний об’єм. Фактичний об’єм – це та кількість листів, яку ви надсилаєте, а відчуваний – це та кількість, яка людям здається, що ви надсилаєте.

Intercom розробили фреймворк, щоб проілюструвати 5 ключових факторів, з яких складається ось цей відчуваний об’єм: просто обсяг тексту, частота відправки листів, час відправлення, поведінка, релевантність посилу.

Все, що треба – знайти баланс між цими п’ятьма факторами і тоді ви зможете контактувати з кандидатами стільки, скільки вашій душі буде завгодно.

Частота

Тут варто розуміти, що надсилати 4 листи на місяць – цілком нормально. Це звичайна частота спілкування, до якого кандидати звикли і яке вони готові відстежувати. Але 4 листи за 2 дні – це забагато.

Якщо ви відправляєте і заплановані, і автоматизовані листи, ви повинні бути обережними, балансуючи з частотою, тому що ви досить швидко можете набриднути своїми листами. Найкращий спосіб – подумати скільки листів ви б хотіли отримувати щомісяця, якби були на місці кандидата. І все:)

Персоналізація

Які вони, ваші листи? Однакові для всіх, чи ви досліджуєте кандидатів окремо? Попрацюйте над цим. Масова розсилка – це зручно, але не надто дієво. В наш час люди люблять персональний підхід і на персоналізовані повідомлення відповідають частіше. І ми не тільки про ім’я

Час

Цей пункт тісно пов’язаний з поведінкою кандидата. Відправляти повідомлення про вакансію, якою кандидат цікавився вчора ефективніше, ніж написати йому через місяць, коли він вже забув, що колись спілкувався з вами.

В цьому питанні дуже важлива автоматизація. Потрібно максимально добре налаштувати всі процеси, щоб супершвидко надавати відповіді кандидатам.

Релевантність

Тут все просто. Не варто запрошувати сейлс-менеджерів на захід для інженерів-хіміків, наприклад. Кандидати повинні відчувати ніби кожне повідомлення, яке вони отримали, було написано спеціально для них. Краще взагалі нічого не пишіть, аніж надсилайте нерелевантні повідомлення.

Актуальність

Фактична кількість повідомлень, яку ви повинні розсилати кандидатам, залежить від вашого бізнесу і типу кандидата, з яким ви зв’язуєтеся. Наприклад, якщо представники певної професії дуже обережно ставляться до рекрутерів, то  ймовірно, варто відправляти менше електронних листів саме таким кандидатам, ніж іншим сегментам вашої бази даних.

Кожен лист, який ви надсилаєте, повинен мати ціль. Це може бути лист для кандидатів, яких потрібно “підігріти” або для тих, які вже відгукувалися в минулому. Тобто у вас має бути вироблена стратегія розсилки листів, щоб все це не було “кашою”.

Успіхів!

 

Без категорії

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

3 thoughts on “Як не набриднути: 6 принципів спілкування з кандидатами

  1. Роман Кушнарьов on Reply

    І чим же погана фраза “відчуваний об’єм”? Що це ще за маячня?

      1. Роман Кушнарьов on Reply

        видаліть тоді мій коментар, бо він тоді не має сенсу 🙂

Leave a Reply

Як не набриднути: 6 принципів спілкування з кандидатами

Раніше ми писали що варто врахувати під час написання листа технічному кандидату. А в цьому матеріалі хочемо поговорити про те, з якою силою варто чи не варто “насідати” на кандидата, як зрозуміти, скільки повідомлень в день писати і як часто.

Обсяг

Існують так  поняття як фактичний об’єм і відчуваний об’єм. Фактичний об’єм – це та кількість листів, яку ви надсилаєте, а відчуваний – це та кількість, яка людям здається, що ви надсилаєте.

Intercom розробили фреймворк, щоб проілюструвати 5 ключових факторів, з яких складається ось цей відчуваний об’єм: просто обсяг тексту, частота відправки листів, час відправлення, поведінка, релевантність посилу.

Все, що треба – знайти баланс між цими п’ятьма факторами і тоді ви зможете контактувати з кандидатами стільки, скільки вашій душі буде завгодно.

Частота

Тут варто розуміти, що надсилати 4 листи на місяць – цілком нормально. Це звичайна частота спілкування, до якого кандидати звикли і яке вони готові відстежувати. Але 4 листи за 2 дні – це забагато.

Якщо ви відправляєте і заплановані, і автоматизовані листи, ви повинні бути обережними, балансуючи з частотою, тому що ви досить швидко можете набриднути своїми листами. Найкращий спосіб – подумати скільки листів ви б хотіли отримувати щомісяця, якби були на місці кандидата. І все:)

Персоналізація

Які вони, ваші листи? Однакові для всіх, чи ви досліджуєте кандидатів окремо? Попрацюйте над цим. Масова розсилка – це зручно, але не надто дієво. В наш час люди люблять персональний підхід і на персоналізовані повідомлення відповідають частіше. І ми не тільки про ім’я

Час

Цей пункт тісно пов’язаний з поведінкою кандидата. Відправляти повідомлення про вакансію, якою кандидат цікавився вчора ефективніше, ніж написати йому через місяць, коли він вже забув, що колись спілкувався з вами.

В цьому питанні дуже важлива автоматизація. Потрібно максимально добре налаштувати всі процеси, щоб супершвидко надавати відповіді кандидатам.

Релевантність

Тут все просто. Не варто запрошувати сейлс-менеджерів на захід для інженерів-хіміків, наприклад. Кандидати повинні відчувати ніби кожне повідомлення, яке вони отримали, було написано спеціально для них. Краще взагалі нічого не пишіть, аніж надсилайте нерелевантні повідомлення.

Актуальність

Фактична кількість повідомлень, яку ви повинні розсилати кандидатам, залежить від вашого бізнесу і типу кандидата, з яким ви зв’язуєтеся. Наприклад, якщо представники певної професії дуже обережно ставляться до рекрутерів, то  ймовірно, варто відправляти менше електронних листів саме таким кандидатам, ніж іншим сегментам вашої бази даних.

Кожен лист, який ви надсилаєте, повинен мати ціль. Це може бути лист для кандидатів, яких потрібно “підігріти” або для тих, які вже відгукувалися в минулому. Тобто у вас має бути вироблена стратегія розсилки листів, щоб все це не було “кашою”.

Успіхів!

 

Recruitment

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply

Contact Us

    Свяжитесь с нами