
Як зацікавити кандидата вакансією? 3 поради
Хороших IT-спеціалістів набагато менше, ніж рекрутерів. Саме тому щоразу, коли ви пишете кандидату про вакансію, ви маєте розуміти дві речі: ви не перший рекрутер, який йому пише, і вакансія, яку ви пропонуєте, не завжди найкраща з-поміж інших. Конкуренція в нашій сфері висока, а тому рекрутер має розумно підходити до
«продажу» вакансії кандидату. 3 пункти, які треба врахувати, в нашій статті.
З’ясуйте, чого насправді хоче кандидат
Починайте не з пропозиції, а з питань. Запитайте кандидата про те, що він/вона шукає на наступній роботі. Окрім зарплатних очікувань, дізнайтесь важливо кандидату в роботі та компанії, і вже на основі цих даних робіть пропозицію. Представте переваги вашої вакансії відповідно до конкретних вимог кандидата. Таким чином у вас буде більше шансів переконати кандидата.
Поясніть, чому він підходить на цю посаду
Замало просто сказати кандидату, що він ідеально підійде для цієї роботи. В цьому випадку, завдання рекрутера — пояснити кандидату, чому він підійде на цю вакансію і підкріпити свої слова фактами про його конкретні навички та досвід.
Таким чином, кандидат побачить, що ви провели дослідження і вам цікаво знайти для нього роботу, яку він полюбить.
Продайте кандидату компанію та її культуру
Бренд та культура компанії мають величезний вплив на бажання кандидатів працювати там. 75% з тих, хто шукає роботу, кажуть, що не подадуть заявку в компанію, якщо їм не подобається бренд, а 35% — не приймуть пропозицію про роботу.
Якщо ви рекртер всередині компанії, з перших вуст розкажіть кандидату про переваги роботи в ній. Якщо ж ви працюєте в агентстві, зберіть якомога більше інформації про те, чому нинішні працівники компанії люблять роботу там. Крім цього, спробуйте виділити унікальні переваги компанії, які можна продати кандидату.
Матеріал адаптовано на українську.
Нехай щастить!