
Як McDonald’s використовує Snapchat для масового підбору працівників?
Австралійський McDonald’s вирішив зробити процес набору персоналу простішим та цікавішим і використав для цього Snapchat. Як вони це робили читайте далі.
Щоб ви не мучили себе питанням, чому McDonald’s запустив рекрутингову кампанію в Snapchat, а не, наприклад, в Instagram, скажемо зразу, що в компанії була мета: набрати молодих працівників на роботу. Саме тому і взяли Snapchat, бо там сидить більш юна аудиторія і її кількість в Австралії сягає 4 мільйонів.
Використання Snapchat в рекрутингових цілях вже отримало назву Snaplication (Snapchat + application). Цей інструмент дозволяє людям, які шукають роботу, надсилати 10-секундні відео і використовувати різні фільтри, головні убори та беджі працівників компанії. Це виглядає так, як у звичному для нас Instagram:


Після того, як McDonald’s отримує це відео, кандидату надсилають посилання на кар’єрний сайт компанії, де він має заповнити спеціальну форму і надіслати заявку. Виконавчий директор McDonald’s в Австарії Шон Румінг зазначає, що це перший приклад використання Snapchat в рекрутингу і надалі такі методи будуть набирати все більшої популярності під час масового набору.
Щодо механіки, то тут трохи не зрозуміло, чи посилання на кар’єрний сайт McDonald’s отримують всі, хто надіслав відео, чи це відбувається вибірково.
На рахунок того, чи можна оцінити кандидата протягом 10-секундного відео, то Румінг сказав, що цього часу достатньо для визначення наскільки життєрадісна та позитивна людина й чи підходить вона для обслуговування клієнтів.