
Структура успішного телефонного інтерв’ю
На початковому етапі відбору фахівців телефонне інтерв’ю — дуже ефективний інструмент. А від його успіху часто залежить, чи пройде кандидат вниз по воронці. В цій статті про зміст та наповнення телефонного інтерв’ю, які потрібні для вдалого результату.
Отже, кожне телефонне інтерв’ю має складатись з:
✔️ Привітання та встановлення контакту
Привітання має бути лаконічним. Говорити потрібно розбірливо та не дуже швидко, адже важливо, щоб кандидат зрозумів, хто йому дзвонить і навіщо.
✔️ Виявлення потреби
Можна, звичайно, обійтися і без цього пункту, відразу повідомивши кандидату всі переваги вакансії. Але якщо ви почнете з кількох простих запитань, то зможете представити вашу вакансію у найбільш привабливому для конкретного кандидата світлі. Наприклад:
- «На що в першу чергу звертаєте увагу при виборі роботи?»
- «Як будете робити вибір?»
- «Чи чули раніше про нашу компанію?»
✔️ Презентація умов роботи та посадових обов’язків
Розповісти про переваги та завдання, які доведеться вирішувати на певній посаді, буде набагато простіше, знаючи, що важливо саме для людини, з якою говорите.
Також важливо сказати, де знаходиться офіс, які умови працевлаштування пропонує компанія, які бонуси тощо.
✔️ Обговорення
До цього етапу потрібно переходити ще в процесі презентації умов. Важливо з’ясувати у кандидата його зарплатні очікування, наскільки зручне для нього розташування офісу і таке інше. Ваше завдання тут — настільки зацікавити кандидата, щоб йому захотілося прийти і побачити все своїми очима.
✔️ Завершення
До кінця розмови ви маєте вирішити, чи готові запросити цього кандидата на співбесіду?
Важливо відразу ж повідомити кандидата про прийняте рішення і його причини. Найгірший варіант — прямо сказати людині, що він не підходить і чим саме він поганий. Найкраще повідомляти неприємні відомості, використовуючи метод «сендвіча»: «загорнути» відмову в позитив — не тільки об’єктивно проаналізувати, чому виявлені недоліки несумісні з посадою, а й підкреслити переваги кандидата.
Якщо ви прийняли позитивне рішення, то повинні:
- Розповісти кандидату, як дістатися до офісу, підказати, як його простіше знайти.
- Дати контактний телефон та запропонувати зателефонувати, якщо з’являться додаткові питання.
- Нагадати своє ім’я.
Нехай щастить!
Читайте також:
6 корисних книг для ІТ-підприємців
Як згуртувати віддалених працівників?
4 методи оцінки працівників в ІТ