Що треба знати і вміти рекрутеру, щоб закривати ІТ-вакансії?

Рекрутинг в ІТ – діло не просте. Для того, щоб знайти справді хорошого фахівця, треба добре потрудитись і використати не лише пошук в LinkedIn, а й безліч інших інструментів. Тож на чому варто розумітись, та що має вміти рекрутер?

Технічна термінологія

Рекрутер не має бути програмістом, але він точно має розумітись на його сфері діяльності. Це вміння допоможе краще відбирати працівників для клієнтів. Про онлайн-курс з основ програмування ви можете дізнатись з цього матеріалу.

Розширений пошук

Інколи для пошуку кандидатів самого LinkedIn не достатньо. Варто користуватися перевагами 21 століття і використовувати всі доступні інструменти. Помічниками в пошуку кандидатів тепер можуть стати Facebook, GitHub, Instagram та інші платформи. Також дуже корисними в цьому будуть хакатони. Вони допоможуть підвищити HR-бренд, швидко оцінити аудиторію та зекономити.

Правильна комунікація

Рекрутер має говорити з ІТ-спеціалістом однією мовою. І це стосується не тільки різних термінів, а й звичайної переписання. Потрібно розуміти, що ті, кому ви пишете, це молоді люди, яких дуже важко зацікавити, наприклад, такою фразою: «у мене є для вас серйозна пропозиція, зателефонуйте, щоб дізнатись більше».

Ваш стиль комунікації має бути легшим, не формальнішим, але без панібратства.

Створення вірусних вакансій

Зробити вакансію вірусною допоможе хороший опис. В інтернеті можна знайти багато інформації на цю тему, ми також писали матеріал про описи вакансій. Ось наша інфографіка, яка допоможе у створенні опису:

Нетворкінг

Цього ніхто не скасовував. Не сидіть в офісі, використовуйте кожну можливість поспілкуватись з колегами та потенційними кандидатами. Ходіть на зустрічі, конференції, розповідайте про себе та налагоджуйте зв’язки. Такі старання рано чи пізно віддадуться вам сторицею.

Recruitment

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply

Що треба знати і вміти рекрутеру, щоб закривати ІТ-вакансії?

Рекрутинг в ІТ – діло не просте. Для того, щоб знайти справді хорошого фахівця, треба добре потрудитись і використати не лише пошук в LinkedIn, а й безліч інших інструментів. Тож на чому варто розумітись, та що має вміти рекрутер?

Технічна термінологія

Рекрутер не має бути програмістом, але він точно має розумітись на його сфері діяльності. Це вміння допоможе краще відбирати працівників для клієнтів. Про онлайн-курс з основ програмування ви можете дізнатись з цього матеріалу.

Розширений пошук

Інколи для пошуку кандидатів самого LinkedIn не достатньо. Варто користуватися перевагами 21 століття і використовувати всі доступні інструменти. Помічниками в пошуку кандидатів тепер можуть стати Facebook, GitHub, Instagram та інші платформи. Також дуже корисними в цьому будуть хакатони. Вони допоможуть підвищити HR-бренд, швидко оцінити аудиторію та зекономити.

Правильна комунікація

Рекрутер має говорити з ІТ-спеціалістом однією мовою. І це стосується не тільки різних термінів, а й звичайної переписання. Потрібно розуміти, що ті, кому ви пишете, це молоді люди, яких дуже важко зацікавити, наприклад, такою фразою: «у мене є для вас серйозна пропозиція, зателефонуйте, щоб дізнатись більше».

Ваш стиль комунікації має бути легшим, не формальнішим, але без панібратства.

Створення вірусних вакансій

Зробити вакансію вірусною допоможе хороший опис. В інтернеті можна знайти багато інформації на цю тему, ми також писали матеріал про описи вакансій. Ось наша інфографіка, яка допоможе у створенні опису:

Нетворкінг

Цього ніхто не скасовував. Не сидіть в офісі, використовуйте кожну можливість поспілкуватись з колегами та потенційними кандидатами. Ходіть на зустрічі, конференції, розповідайте про себе та налагоджуйте зв’язки. Такі старання рано чи пізно віддадуться вам сторицею.

Recruitment

Потрібна допомога в пошуку талантів?

Дізнатися більше

Leave a Reply

Зв’яжіться з нами

    Свяжитесь с нами