
Які навички треба опановувати молоді, щоб стати успішними у 21 столітті?
І чому це важливо для рекрутерів та hr 🙂
У Platfor.ma вийшов матеріал «Найбільш незрозуміле покоління за всю історію»: як 21 століття розтрощило наше життя
Ця стаття про сучасну молодь всього світу, про те, які вони цікаві, революційні і трохи ліниві. Серед всього матеріалу було цікаве запитання до героя інтерв’ю Ніколи Вулича (представник UNICEF в Чорногорії, який буде працювати з українською молодю в рамках проекту UPSHIFT від того ж UNICEF) про те, які навички або знання зараз варто шукати молоді, щоб точно стати успішними у 21 столітті
Вулич розказав про 6 пунктів, які на його думку дуже важливі для сучасної молоді і які на нашу думку, корисні для рекрутерів та HR-менеджерів:
- Потрібно навчитися вчитися. До 32 років більшість мілленіалів чотири рази змінять рід діяльності. Кожна нова робота в будь-якому випадку зажадає якогось навчання і тренування. Так що доведеться швидко пізнавати нове – інакше тебе просто моментально обгонять.
- Робота над комунікаційними навичками. Цьому поколінню набагато більше треба спілкування, ніж попереднім поколінням. Додаткова складність в тому, що молодь звикла не розмовляти, а друкувати=:)
- Сприймати інше. Що завгодно: расу, національність, релігію. Світ ще ніколи не був таким тісним, ми будемо все більше і більше стикатися з зовсім іншими людьми і поглядами.
- Безперервне самовдосконалення. Ти не розвиваєшся? Тебе просто замінять.
- Мова. Величезний відсоток української молоді не може нормально говорити англійською. У сучасному світі це базовий навик.
- Soft skills, навички роботи з людьми. Українці круті в науках, інженерії, інформаційних технологій, але що з навичками комунікації, роботи в колективі, вміння вирішувати конфлікти і тому подібним? Подібні речі стають все більш важливими в будь-якій сфері.
Чому це важливо для рекрутерів та HR?
- треба знати, як працювати з молодим поколінням, бо їх вже дуже багато і скоро вони прийдуть у ваші компанії, якщо вже не прийшли:)
- щоб вміти працювати з міленіалами, треба розуміти їх та їхні потреби
- в кінцевому результаті всі ці дослідження мають допомогти зрозуміти, що їм пропонувати
Читайте також:
6 якостей професійного рекрутера
10 рекрутингових трендів, які варто впровадити в 2018 році

