8 факторов, на которые комапния должна обратить внимание, чтобы успешно нанимать разработчиков

Чтобы привлекать в компанию хороших специалистов, мало наладить процесс рекрутинга. Не менее важным пунктом есть бренд работодателя, над которым нужно много работать.

В этом гайде вы узнаете, как:

  • Установить правильные цели брендинга работодателя
  • Генерировать контент, который вдохновит разработчиков узнать больше о вашей компании
  • Оптимизировать стратегию брендинга работодателя и рассказывать историю, которая будет привлекать внимание разработчиков

    8 факторів, на які має звернути увагу компанія, щоб успішно наймати розробників

    Щоб наймати в компанію хороших фахівців, мало налагодити процес рекрутингу. Не менш важливим пунктом є бренд роботодавця, над яким потрібно багато працювати.

    З цього гайду ви дізнаєтеся як:

    • Встановити правильні цілі брендингу роботодавця
    • Генерувати контент, який надихне розробників дізнатися більше про вашу компанію
    • Оптимізувати стратегію брендингу роботодавця і розповідати історію, яка буде привертати увагу розробників.

      8 employer branding must-haves to engage developers

      In order to hire good specialists for the company, it’s not enough to establish a recruiting process. The employer’s brand is no less important. It needs a lot of work.

      From this guide you will learn how:

      • Set the right employer’s branding goals
      • Generate content that will inspire developers to learn more about your company
      • Optimize the employer’s branding strategy and tell a story that will attract developers’ attention.